Måndagsfeeling

Ja idag gick det ju riktigt kasst att jogga. Så sjukt olika det kan vara på olika dagar. Vissa gånger känns det som att jag kan luffsa på hur långt som helst och så andra dagar är det som idag. Hela jag gör ont... Ja ja till slut ska jag väl kunna ta en runda och att den känns rätt bra. Fick varva joggingen idag med gång, utfall och benböj istället. Rätt skön temperatur ute i alla fall och nu har de börjat förbereda spåret för konstsnön. Faktiskt rätt sugen på att köpa årskort och harva på i skidspåret. Bero lite på hur det blir med nästa års praktik. 

Praktik ja. Andra veckan nu och jag hoppas att jag ska känna mig lite lugnare efter denna vecka. Det är en hel del att hålla reda på och lära sig. Jättespännande men svårt ibland. Har en uppgift om andning/cirkulation och ett seminarium/kunskapstest att förbereda också men har en rätt bra plan så det ska nog lösa sig. Får en liten släng panik här och där men Ånghesten är tydligen studentens eviga följeslagare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0