Höstigt värre

Ikväll när jag slutade för dagen och skulle cykla hem var min sadel sådär glittrigt frostig. Jättefint ute när det är de här klara höstdagarna. Hoppas på att nästa helg när jag är ledig är lika fin då jag tänkt fara ut i skogen igen.



Sen har jag faktiskt känt mig lite lugnare idag. Gått riktigt bra på praktiken, fått beröm rent av. Alltid lika trevligt när någon säger att jag gjort något bra. Börjar få lite koll också vilket känns skönt. Vågat mig på anhörigsamtal, ringt intermediärjouren, eget patientansvar, rondat, rapporterat, delat mediciner, gjort inskrivning...


Imorgon hoppas jag på att hinna med lite på iksus inspirationsdag. Slutar kl 15 så hinner kanske med 1 pass i alla fall. 

Cykelsadeln va förresten stenhård och iskall. Varken särskilt trevligt eller skönt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0