Femdagarsfastan

Nu är det äntligen sista dagen och mot allt mitt vetande kommer jag att klara det. När jag provat förr har jag gett upp efter max 2 dagar av inbillning att jag skulle svälta ihjäl.


Juicefastan då? Ja det har som sagt gått över förväntan. Inte vägt mig än, det blir imorgon, men det har nog försvunnit en hel del. Majoriteten är vätska då jag inte fått behålla direkt något jag druckit. Jag har verkligen njutit av dessa 5 dagars toabesök. Inte känns nån större skillnad oavsett vad jag satt mig för att göra.


Enligt instruktionerna så ska man dag 2-3 ha "kura ihop sig" dagar men att dag 4-5 få ett lyft och känna sig piggare. För mig har det varit tvärtom. Var riktigt pigg de första dagarna. Däremot kände jag mig riktigt trött och orkeslös igår och idag mår jag nästan illa. Men nu är det bara idag kvar. Jag har varit och handlat en massa bra mat till följande vecka så nu kan jag kura ihop mig i soffan och vila.

Funkar fasta? Ja kanske, beror på vad man vill ha ut tänker jag. Jag har brutit med matvanorna vilket jag kanske hade fixat i alla fall. Jag kommer däremot inte göra om det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0