Sista dagen gjord

Så kom då den sista arbetsdagen och allt gick bra tills jag skulle gå min hejdå runda och som jag räknat med kunde jag inte hålla mig när det var dags att säga hej då till bagarna. Mina sötisar som jag lämnar...fy fan så jobbigt. Men nu är det gjort så nu kan jag med spänning se fram emot måndagen och pluggstart.
 
Dagen idag gick i alla fall riktigt bra och jag fick avsluta med två fina barntårtor.
 
 
 
Sedan hade jag sån tur att två finisar från fisken gav mig en helt perfekt lunchlåda. Nämligen en liten smörgåstårta med en flagga på där det stod Lycka till bästa Nina. Det har varit så roligt att se hur glada alla är för min skull än om det så klart är ledsamt att vi inte kommer att jobba tillsammans på samma sätt mer.
 
 
Nu försöker jag fixa med det sista inför skolan och håller för tillfället på och grejjar med min nya dator. Självklart ska det även firas och jag har nyss hällt upp ett glas bubbel. Whoop whoop! Jag heter Nina och jag är en student!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0