Roadsnax

Nu sitter jag i en bil och har egentligen mest långtråkigt och inte så mycket att skriva. Spenderat de senaste 10 minuterna med att se hur många olika sorters grimaser jag kan åstadkomma. En hel del i alla fall. Grimaser är faktiskt rätt roliga.


I alla fall en liten uppdatering. Har inte ätit någon godbit ute i skogen. Förr om tiden va det den stora lyckan efter man gått runt med packningen och gevär runt runt i skogen. Har väl kanske inte blivit superkoll på kalorier heller men i alla fall fortfarande inga sötsaker. Ska väga mig imorgon då det är ny vecka på gång. Jäkla våg, lite sådär skräck, ångest varenda gång jag ska ställa mig på den. Vill så gärna att alla förändringar jag gör ska löna sig. MASSOR! Så där att det bara rasar av mig. Tror däremot att det kommer att ta lite tid. Känner mig fortfarande peppad och har funderat på att unna mig ett par nya träningsbyxor. Verkar finnas massor av snygga nya mönster. Är däremot en sådan villhöver grej. Borde kanske snarare se om jag kan jaga rätt på en sportbh. Ha ha ha lycka till till mig. 

Har inget godis i bilen heller. Brukar vara en ständig följeslagare då jag far långt. Hinner nästan inte ens tänka så har jag hunnit skotta i mig både det ena och det andra. Vet fortfarande inte hur det går till att jag lyckas hålla mig borta. Har så himla många ursäkter för varför jag ska unna mig än det ena än det andra men inte ens en chokladbit har åkt ner. Det är som att jag klarar av att hålla mig borta när jag håller mig helt borta. Sen underlättar det nog att jag är student med lite pengar för jag har blivit snål så känns inte värt att lägga pengarna på sådant som gör att jag mår sämre än innan. 

Nu kör vi snart in i den svarta tunneln (d.v.s jag håller på att somna). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0