PT dags

Varit hos min pt idag här på morgonkvisten. Hade ett superbra samtal och vi har en bra plan för kommande veckorna. Jag har hittills gått ner 4,7 kg sedan 1 oktober. Så 30,3 kg kvar med nästa delmålet - 4,2 kg.

Lite drygt nu bara med snorhalkan som kommit. Så blir att dra ner på maten och träna mer när det börjar bli busskortstider. 

Ikväll blir det en kombo av coreträning med efterföljande yinyoga.


Ska på ett annat möte också, ska träffa en kontaktlärare inför nästa termins VFU i Skottland. Hoppas att allt blir ordnat nu så jag kan koncentrera mig på plugget i denna kurs. Har halvtidsbedömning imorgon angående hur det gått hittills på kardiologen. Tycker själv att det gått riktigt bra. Ska bli roligt i alla fall att få höra vad mina handledare tyckt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0