Korvstoppning

En vecka gjord av min praktik och bollen är full av olika verksamma substanser, EKG, rapportering, flimmer, arytmier, svikt, NSTEMI...m.m. Kommer att somna som en liten gris.


Känner mig sjukt ödmjuk till andras kunskap och rutin och det ska bli skönt när jag känner mig lite likadan själv. Meeen det är ett tag kvar än om jag vill att det ska hända nu. Fröken Duktig och prestationsprincessa. Men i alla fall så får jag lära mig massor och vara med om så mycket som möjligt. Jätteglad också att patienterna låter mig pyssla om dom. 

Imorgon är brunstuppehållet slut och jag ska spendera tiden ute i älgskogen. Har inte hunnit jaga något hittills i år så ska bli skönt att få vara i skogen och spana. Blir nog en och annan bastu också. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0