Hund på zumba?

Alltså jag har lite svårt att förstå en sak. Igår var jag på inspirationsdag på Iksu. Lite extra piff och underbara pass och föreläsningar. Då jag var på praktiken på dagen hann jag bara med ett pass nämligen zumba. Otroligt roligt och jag hängde bra riktigt med. Men där i mitten av passet höll jag på att få hjärnblödning. En dam kommer in i salen och sätter sig på golvet och tittar. Ur en väska tar hon sedan upp en liten hund... Alltså vad fan hade hunden där att göra? Musiken var hög och inne på ett träningscentrum. Skulle så gärna vilja förstå hur man tänker när man gör så. Om man ändå inte ska vara med och träna då kan man väl hellre ta sin lilla hund på en promenad. Lovar att den hade tyckt att det varit roligare att få snusa runt ute istället för att sitta i en dunkande gympasal. Fattar inte... 

Nåt jag däremot fattar är bodybutter. Sjukt härligt. Senaste inköpet är pumpa och vanilj. Doftar som en kaka när jag smort in mig med den. Mums!


Imorgon ska jag på checkup angående träningen. Har egentligen inte råd men känner att jag behöver få massa tips och en utmaning så jag investerar i en pt/dietist träff. Känner mig lite nervös men hoppas att det ska ha blivit lite skillnad i alla fall. Får hålla tummarna att jag får lite extra muskler och mindre fett under natten. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0