Sol!

Nu är jag tillbaka från praktiken och har "bara" plugg att göra. Vi har just gått in på cancer. Väldigt intressant men lite sådär kroppsångest får jag allt. Vad har jag gjort mot min kropp? Stackars stackars kropp. Meeen det kan bara bli bättre. Temat är 10000 steg om dagen och det går riktigt bra. Speciellt dagar som denna då jag kunnat ta en promenad i solen. Inte länge den är uppe men fint är det nu när det varit kallt också.


Huden däremot tar väldigt mycket stryk av vädret. Det är kallt och varmt om vart annat och jag blir torrare än torrast. Gör nästan ont ibland. 

Peppar som tusan nu inför nästa termin också. Det ska bli så roligt att åka iväg till Skottland. Så himla spännande. Lite små fix kvar men snart kan vi köpa flygbiljetter och börja packa.


I helgen har vi äntligen möjlighet att båda två åka till kärlekens hemställe. Ska bli roligt att träffa familjen där igen då det var super längesedan jag kunde åka upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0