Skoredo för vinterväder

Jag har ju lyckats bli med hälsporre och under 3 år var den riktigt jävlig innan jag fick till det med strumpor, sulor, massage och träning. Jag känner tyvärr fortfarande av den i perioder och framförallt när jag jobbar. Hur som så är sköna skor skitviktigt. Har ett par halvsköna som har en ytterst liten klack och de funkar inte riktigt nu med mina fötter. Sedan är jag ju som en frussepära om fötterna så nu fick jag uppgradera mina vinterskor. Sjukt sköna så nu är jag redo att trampa på igen. 

Bara 2 veckor kvar nu av min praktik på kardiologen. Det gör så himla mycket att ha möjlighet att dels praktisera och som i sommar jobba inom sjukhus. Jag får en helt annan förståelse för det jag läser. Denna vecka ska jag t.ex. lämna in ett skriftligt arbete och andning och cirkulation. Kardiologi, hjärtat, lungor = winwin. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0