Lite extra lycka

Fick smita lite tidigare idag och då jag sett tidigare under dagen att det var sol ute bytte jag inne passet mot ett gympass utomhus. Balansgång, slänga sig i rep, klättra och krypa. Tror däremot att det inte är så många dagar till det går att vara där då det var rätt isigt efter banan. Väldigt roligt däremot så får se fram emot när det tinar fram igen. 

Det hann bli mörkt innan jag kom hem igen men det var så himla skönt att få tanka lite energi utomhus. Behöver min sol. De senaste två veckorna har varit lite kämpiga. Känt mig trött och sliten och när jag ändå måste fixa och kämpa på behöver jag få möjlighet att vara utomhus en stund i dagsljus. 

Har fortfarande det lite jobbigt med sömnen. Blir orolig, lätt och på tok för lite sömn för att jag ska känna mig på 100%. Vet inte riktigt vad det beror på men kan tänka mig att det är en släng av stress och problem med kroppen... 

3 dagar kvar av praktiken. Trivs himla bra och det känns verkligen rätt att skola om sig än om det är svårt ibland. Så snart tillbaka till 8 timmars eller mer plugg och pluggångest. 😊 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0