Kroppen alltså

Jag vill att saker och ting ska hända NU! Helst igår men så håller min 34 åriga kropp inte med utan tycker att hälsporre det var skoj det tar vi tillbaka. Men jag har verkligen lärt mig sedan sist så kommer icke att tejpa foten. Huden har fortfarande inte läkt.


I alla fall tänk så skönt om det redan nu var några månader fram och så det börjar bli bättre resultat och att jag får känslan av att jag lyckas få alla irriterande viktkrämpor att vika hädan. Man ska helt enkelt inte vara en tjockis. Gör förjävla ont alltså. Foten är kass, benhinnorna skitförbannade, magen är sur, ryggen är sne och de kvinnliga delarna vetefan... Förstår inte hur jag kan ha så högt blodvärde när jag är både blodgivare och tror att jag ska förblöda. Fast är kanske därför förresten. Kroppen är ju som fantastiskt och försöker kompensera så miljön är ungefär som vanligt. 

Imorgon är sista dagen på praktiken. Helt galet vad tiden gått fort. Å gösses vad jag fått lära mig mycket och oj vad mycket jag har kvar att lära mig. Jag har i alla fall fixat lite avslutningsfika. Blev en paj med äpplen, chokladkaka och havrekakor med chokladbitar. Ska bli skönt ändå att kunna sätta sig och vansinnesplugga nu inför redovisningen nästa vecka. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0