Fotdetox och svamp i magen

Alltså jag tror ju på inget och allt på samma gång. Jag och min kära mamma var en gång på en fotdetox. För de som inte provat så får man ett band runt magen och runt handleden. Sedan får man doppa ner fötterna i varmt vatten och så är det som nån brun knubb med sladd som också ligger där i vattnet. På med lite svagström och vad händer. Bruna slöjor åker från fotsulorna. Ser både fascinerande och svinvidrigt ut. Till slut blir det ett lager skum på ytan.


Då kommer i alla fall kvinnan som skötte detoxen och sa att jag har matsmältningsproblem och förmodligen svamp i magen. Jag fick tips om detta te och har som fortsatt att dricka det då och då. Smakar gammalt trä typ. Blir något godare med en liten klick honung.

Hjälper det? Ingen aning. Har jag svamp i magen? Ingen aning. Fick brev i posten idag att mina prover ser normala ut så jag är nog rätt frisk. 

Idag har jag ätit gröt, ägg, en vegetarisk risotto utan ris (broccoli, paprika, purjo, persilja, hallomi, ägg, kryddor va det i) med kall chilifilsås, yoghurt med granola och fröknäcke och så te och äpple till kvällsfika.


Kört intervallpass på 35 min och 90 min yinyoga.

Dagens roligaste är mina två pälsbollar som verkligen saknat mig hela dagen än fast jag mest varit hemma och skrikit och visslat i högan sky så fort jag kommit innanför dörren. Så himla gulligt när småöronen fladdrar som att de försöker flyga iväg.

Imorgon blir första riktiga dagen på min 5 veckors praktik. Nervös men peppad. Pepp Pepp! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0